Estas en » Weblog de Montaña » Archivo de entradas

Escalada en roca | Prepirineo - La Noguera
Agulla del Bisbe - Santa Linya
Tipo de Entrada: RESEÑA

Bones, aquest cap de setmana teniem sols un dia per escalar ens vam desplaçar divendres nit fins Santa Linya per fer la agulla del Bisbe. La via en si es curta, 55 metres, pero el lloc es impresionant! tant arribar-hi com sortir-ne, solitari com mai, i d'una bellesa espectacular! així que es una

Escalada en cresta | Prepirineo - Sant Llorenç de Morunys
Cresta del sol Sant Llorenç de Morunys
Tipo de Entrada: RESEÑA | 26 Comentarios

Aquí us presento la nova cresta que em obert i equipat amb la meva companya durant aquest últim mes i mig. Es una cresta sobre conglomerat, situada sobre el pantá de la llosa del cavall. Evidentent la via es maca(no puc dir el contrari) pero mes es bonic el paissatge!!!!! sols l'aproximació a

Tuesday 6 de March de 2007, 11:27:20
Estrets d'Arnes desde la Gronsa (Via Arnes View)
Tipo de Entrada: VIDEO | 10170 visitas

Impresionant vista desde el cim de la gronsa!! a disfrutar!

Escalada en roca | Montserrat - Sant Benet
Gómez-Xalmet-La prenyada
Tipo de Entrada: RESEÑA | 5 Comentarios

Via impresionant! ja sols mirar la roca, es el camí mes evident i t'agafem ganes de pujar (ja portava així casi un parell d'anys!!!) Roca molt bona, i via divertida. Sense ser dificil, te els parabolts justos, com casi tot a Montserrat...Ara fer-ho amb boira, va ser impresionant! veure aparaixer

Thursday 1 de February de 2007
Cresta del sol

Aquí penjo el recull de fotos del dia de la primera ascenció, amb maniga curta i dels dies d'equipament amb forro i tapats fins les orelles!

Tuesday 30 de January de 2007, 11:40:43
Nova cresta- Cresta del sol a Sant Llorenç de Morunys - Solsonés
Tipo de Entrada: VIDEO | 4942 visitas

Nova via d'escalada oberta a la serra dels bastets a Sant llorenç de morunys...resenya en : http://www.madteam.net/rutas/escaladaencresta/0.590.Novacrestaoberta-CrestadelsolSantLlorencdeMorunys

Thursday 25 de January de 2007
Sanchez martinez(pared de diables)

Aquí us torno a penjar les fotos de la Sanchez Martinez a Diables! Suposo que es van perdre després d'un apagon.... estava la galeria pero no es veien les fotos! Be, sols recordar que va ser una experiencia molt maca...a part de la volada sota el primer sostre despres de saltar un friend.... la r

Thursday 18 de January de 2007, 21:25:45
Pensaments d'un Escalador
Tipo de Entrada: ARTICULO | 5 Comentarios | 1855 visitas

Tots els matins em llevava a la mateixa hora, 2 minuts abans de l’hora programada al despertador...ara entenia per qué tenia tanta son cada matí, no havia descansat tot el que tenia previst. Per molt que ho intentés sempre es llevava a “menys 2â€. Aquell matí em vaig proposar que programar

Wednesday 17 de January de 2007, 21:53:19
Escalant la via performance a collegats
Tipo de Entrada: VIDEO | 2979 visitas

Segona tirada d'una via divertida, fàcil i ben equipada en els passos mes compromesos!

Thursday 11 de January de 2007, 21:32:00
Sanchez Martinez-Pared de diables-Montserrat (els sostres)
Tipo de Entrada: VIDEO | 3796 visitas

Aquí us presento el segon tram de la sanchez martinez a la pared de diables! es el segon sostre, i la reunió no es massa coomoda!!!

Escalada en roca | Prepirineo - Vilanova de Meià
via Tàrrega-Roca dels Arcs-Vilanova de Meia
Tipo de Entrada: RESEÑA

Aquí us presento aquesta via espectacular. Puja pel mig de la roca dels Arcs, tot que no te un grau elevat, l'aquipament de la mateixa, (dos claus i sense reunions) fa que tingui un caracter especial. En definitiva, via practicament neta, gairebé es podria dir que està com la se la van trobar el

Wednesday 20 de December de 2006
Anglada Guillamon a Terradets

Aquí presento el recull de fotos fetes durant l'escalada de la via Anglada Guillamon a la pared de les Bagasses!!

Escalada en roca | Prepirineo - Terradets-Pared Bagasses
Anglada Guillamón- Vidal Farreny a la Pared de les Bagasses
Tipo de Entrada: RESEÑA | 4 Comentarios

Aquesta pont de purisima se'ns va ocorrer anar a escalar a Terradets!!! quin fred tot el dia! Tenia moltes ganes de fer aquesta via. Finalment vam sortir per la Vidal Farreny a partir de la feixa per que es molt mes evident i maca.( Per mi no hi ha color). Tota la part de l'Anglada Guillamon es molt

Wednesday 22 de November de 2006, 19:57:10
Escalada a la Sanchez Maritnez a diables de montserrat -ximenea
Tipo de Entrada: VIDEO | 3067 visitas

Una via impresionant! divertida, entretiguda i on no et pots entretenir massa....

Wednesday 22 de November de 2006, 19:15:47
Escalando en el tozal del Mallo la via Ravier 2
Tipo de Entrada: VIDEO | 3144 visitas

Un poco mas arriba en la Ravier.... cada vez mas cansados.....